TIP SKI
Powder Rocker Profilul specific de powder. Rocker-ul este evident in fata si in spatele legaturilor, cu un camber minimal sub legaturi pentru portabilitate si manevrabilitate in zapada afanata si un minim de control pe partia batatorita.
|
Freeride Rocker Practic cel mai tare tip de rocker pentru pasionatii de ski. Rocker accentuat pe varf si coada pentru flotatie in zapada afanata si postive camber pe mijlocul skiului pentru carve pe partia batatorita |
All Mountain Rocker Rocker pe varf dar nu si pe coada, positive camber in rest pentru flotatie in powder si control precis pe partie.
|
Park Rocker Urmatorul nivel de rocker pentru park. Rocker subtil pe varf si coada, camber pronuntat sub ski, imbunatateste carve-ul. |
Positive Camber Camber traditional ce permite intrarea si iesirea cat mai usoara din viraje pastrand tot cantul in contact cu partia.
|
TIP CONSTRUCTIE
ABS Doua placi de ABS plasate pe miezul skiului peste canturile skiului oferind control pe cant, protectia miezului skiului si stabilitate. CAP Aceasta metoda acopera miezul skiului cu un strat de fibra de sticla ce creeaza un fel de cutie de torsiune. O astfel de constructie ofera un ski usor, durabil si cu un flex echilibrat. AR50 Combinatie intre CAP si ABS, rezulta constructia suprema. Aceasta metoda combina constructia usoara si rezistenta de tip CAP la coada si la varf cu cea de tip ABS sub legaturi, rezultand un control precis pe canturi, reducerea balansului si scaderea greutatii totale a schiului.
|
CONSTRUCTIA MIEZULUI
Double Zone Doua placi din lemn foarte dens sunt puse alaturi de placi de lemn usor ce creaza un miez usor, cu mult pop si control la cantare, pastrand in acelasi timp un balans si o greutate scazute.
|
Triple Zone Trei placi de lemn dens puse alaturi de placi de lemn moale pentru un raspuns energetic exploziv si un miez dur. Acest tip de constructie rezista foarte bine la comprimare fara sa adauge greutate in plus. |
Ultralight Core Construite din placi de lemn selectate dupa regula 375kg/m3, skiurile cele mai late din gama Armada reusesc sa isi mentina greutatea in limite rezonabile si sa ofere in acelasi timp stabilitate.
|
Fleet Core Similar cu miezul de tip double Zone, dar cu o conicitate de 45 de grade catre varf si coada, acest tip de constructie permite intrarea si iesirea mai usoara din viraje pentru skiorii mai usori. |
AR50 Hybrid Cores Acest tip de miez este configurat la fel precum double zone, triple zone sau ultralight dar instaland in prealabil straturi de ABS pe langa miez, in zona legaturilor. Acest tip de miez concentreaza greutatea skiului sub clapari crescand durabilitatea si scazand balansul.
|
Inject Zone Miezul cu insertii PU este specific skiurilor de park, fiind usor, receptiv, dar amortizand loviturile pe rail-uri, aterizarile dure. |
CARACTERISTICI TEHNOLOGICE
1.7 Edge Inaltimea si latimea marginilor este deliberat mai mica si otelul este tratat termic pentru a creste duritatea si a scadea greutatea. 2.5 Edge aceasta margine este voit marita in inaltime si latime si otelul este tratat termic pentru a rezista mai bine la rupere, lovituri de sine, bare sau orice alte socuri. Comp Base O talpa inspirata din competitiile mondiale ce necesita intretinere mai atenta decat bazele S7, acest tip de talpa rasplateste surplusul de TLC necesar crearii ei printr-o viteza superioara. S7 Base O talpa imbunatatita, cu un aditiv special pentru a creste viteza, o veti gasi la toate skiurile care se iau la tranta cu barele metalice, pereti, trambuline, kickere. 50 50 Base Asa cum ii spune si numele, talpa 50 50 este mai rapida decat S7 si mai solida decat Comp Base. Titanal Un strat de aluminiu laminat ce rigidizeaza partea camber a skiului ce permite viraje strranse. Este o tehnologie folosita exclusiv pe noul Triumph permite o fixare excelenta si pe suprafete inghetate. Vibration Control Un strat subtire de cauciuc in varf si in coada deasupra marginilor din otel si sub suprafata frontala ce permite limitarea vibratiilor ce dauneaza skiatului pe suprafetele dure, partii batatorite. Laminate Matrix Fibra de sticla bi-axiala este rulata in forma de x pe suprafata skiului pentru controlul flexului lateral. Carbon Kevlar Un amestec de carbon si kevlar in straturi de-a lungul cozii si a varfului pentru a le stabiliza. Aceste insertii creeaza o platforma mai buna pentru aterizari, in special pentru cei care isi lasa greutatea pe spate, si mai ales creste snap-ul si creaza un plus de pop ollie-urilor. Bevel Marginile noastre sunt tesite conform intentiei de utilizare a skiului. Skiurile all-mountain si de freeride sunt mai putin tesite pentru a avea un control mai bun pe canturi pe cand cele pentru skiurile de park sunt mai tesite pentru a impiedica frecarile nedorite pe bare sau boxe
|