TIP SKI

  


Powder Rocker
Profilul specific de powder. Rocker-ul este evident in fata si in spatele
legaturilor, cu un camber minimal sub legaturi pentru portabilitate si
manevrabilitate in zapada afanata si un minim de control pe partia
batatorita.


Freeride Rocker
Practic cel mai tare tip de rocker pentru pasionatii de ski. Rocker accentuat
pe varf si coada pentru flotatie in zapada afanata si postive camber pe
mijlocul skiului pentru carve pe partia batatorita

  

 


All Mountain Rocker
Rocker pe varf dar nu si pe coada, positive camber in rest pentru
flotatie in powder si control precis pe partie.


Park Rocker
Urmatorul nivel de rocker pentru park. Rocker subtil pe varf si coada, camber
pronuntat sub ski, imbunatateste carve-ul.


Positive Camber
Camber traditional ce permite intrarea si iesirea cat mai usoara din viraje
pastrand tot cantul in contact cu partia.

 

TIP CONSTRUCTIE


ABS
Doua placi de ABS plasate pe miezul skiului peste canturile skiului oferind control pe cant, protectia miezului skiului si stabilitate.
CAP
Aceasta metoda acopera miezul skiului cu un strat de fibra de sticla ce creeaza un fel de cutie de torsiune.
O astfel de constructie ofera un ski usor, durabil si cu un flex echilibrat.
AR50
Combinatie intre CAP si ABS, rezulta constructia suprema. Aceasta metoda combina constructia usoara si rezistenta
de tip CAP la coada si la varf cu cea de tip ABS sub legaturi, rezultand un control precis pe canturi, reducerea balansului
si scaderea greutatii totale a schiului.

 

CONSTRUCTIA MIEZULUI

  

 


Double Zone
Doua placi din lemn foarte dens sunt puse alaturi de placi de lemn usor
ce creaza un miez usor, cu mult pop si control la cantare, pastrand
in acelasi timp un balans si o greutate scazute.


Triple Zone
Trei placi de lemn dens puse alaturi de placi de lemn moale
pentru un raspuns energetic exploziv si un miez dur. Acest tip de constructie
rezista foarte bine la comprimare fara sa adauge greutate in plus.

  


Ultralight Core
Construite din placi de lemn selectate dupa regula 375kg/m3,
skiurile cele mai late din gama Armada reusesc sa isi mentina greutatea
in limite rezonabile si sa ofere in acelasi timp stabilitate.


Fleet Core
Similar cu miezul de tip double Zone, dar cu o conicitate de 45 de grade
catre varf si coada, acest tip de constructie permite intrarea si iesirea
mai usoara din viraje pentru skiorii mai usori.

  


AR50 Hybrid Cores
Acest tip de miez este configurat la fel precum double zone,
triple zone sau ultralight dar instaland in prealabil straturi de ABS pe langa
miez, in zona legaturilor. Acest tip de miez concentreaza greutatea skiului
sub clapari crescand durabilitatea si scazand balansul.


Inject Zone
Miezul cu insertii PU este specific skiurilor de park, fiind usor, receptiv,
dar amortizand loviturile pe rail-uri, aterizarile dure.

CARACTERISTICI TEHNOLOGICE


1.7 Edge
Inaltimea si latimea marginilor este deliberat mai mica si otelul este tratat termic pentru a creste duritatea si a scadea greutatea.
2.5 Edge
aceasta margine este voit marita in inaltime si latime si otelul este tratat termic pentru a rezista mai bine la rupere, lovituri de sine,
bare sau orice alte socuri.
Comp Base
O talpa inspirata din competitiile mondiale ce necesita intretinere mai atenta decat bazele S7, acest tip de talpa rasplateste surplusul
de TLC necesar crearii ei printr-o viteza superioara.
S7 Base
O talpa imbunatatita, cu un aditiv special pentru a creste viteza, o veti gasi la toate skiurile care se iau la tranta cu
barele metalice, pereti, trambuline, kickere.
50 50 Base
Asa cum ii spune si numele, talpa 50 50 este mai rapida decat S7 si mai solida decat Comp Base.
Titanal
Un strat de aluminiu laminat ce rigidizeaza partea camber a skiului ce permite viraje strranse.
Este o tehnologie folosita exclusiv pe noul Triumph permite o fixare excelenta si pe suprafete inghetate.
Vibration Control
Un strat subtire de cauciuc in varf si in coada deasupra marginilor din otel si sub suprafata frontala ce permite limitarea
vibratiilor ce dauneaza skiatului pe suprafetele dure, partii batatorite.
Laminate Matrix
Fibra de sticla bi-axiala este rulata in forma de x pe suprafata skiului pentru controlul flexului lateral.
Carbon Kevlar
Un amestec de carbon si kevlar in straturi de-a lungul cozii si a varfului pentru a le stabiliza. Aceste insertii creeaza o platforma
mai buna pentru aterizari, in special pentru cei care isi lasa greutatea pe spate, si mai ales creste snap-ul si creaza un plus de pop ollie-urilor.
Bevel
Marginile noastre sunt tesite conform intentiei de utilizare a skiului. Skiurile all-mountain si de freeride sunt mai putin tesite pentru
a avea un control mai bun pe canturi pe cand cele pentru skiurile de park sunt mai tesite pentru a impiedica frecarile nedorite pe bare sau boxe