Consultanţa prin telefon: Program L-V 09:00-18:00
0377.101.403
Cosul tau (0 produse)

Nu aveţi niciun produs în coş.

Total plata: 0,00 lei

Finalizează comandă
 

Garanție produse

Echipamentul sportiv vândut la Wintermag.ro este de cea mai bună calitate, fabricat de cei mai buni din industrie. Chiar și așa, uneori se poate întâmpla să se strice. Producătorii de echipament înțeleg acest risc și și-l asumă pentru defecte de producție. Toate produsele vândute de Wintermag.ro sunt acoperite de garanția de producător (pentru a afla care este perioada de garanție pentru fiecare produs te rugăm să verifici site-ul producătorului menționat în descrierea fiecărui articol). Toate deciziile legate de garanție sunt luate de producător sau de importatorul unic din România al acestuia. Toate taxele de transport sunt suportate de cumpărător. Dacă se dovedește că defectul produsului este acoperit de garanție, taxele de transport vor fi creditate către cumpărător de producător/importator unic sau Wintermag.ro. 

Încercăm să te sprijinim cât mai mult în procesul de preluare în garanție a produselor cumpărate de pe Wintermag.ro, deci nu ezita să ne contactezi prin email: vanzari@wintermag.ro sau telefonic: 0377101403 pentru informații suplimentare. 

 

Procesul de predare în garanție a unui produs cumpărat de la Wintermag.ro este următorul:

 

Pasul 1: asigură-te că defectul este acoperit de garanție. Iată o listă de defecte care nu sunt acoperite:

» Semne de utilizare normală: decolorare din cauza soarelui, agățare, zgâriere
» Lovituri rezultate din contactul cu alte obiecte dure: tocirea canturilor schiurilor/snowboardului, tocirea bazei skateboardului din cauza tevilor, railurilor, pietrelor
» Lovituri rezultate în urma manevrării agresive a produselor: aruncare, căderea produsului printre pietre.

 

Pasul 2: completează formularul de garanție.

Din nou, dacă ai întrebări legate de formular sau de procesul de garanție nu ezita să ne contactezi. Deși procedeele de garanție pot dura destul de mult, facem tot posibilul pentru a-ți rezolva cât mai repede cererea. 

 

Pasul 3: Te vom contacta cu detalii specifice. În funcție de fiecare producător acest pas poate dura mai mult sau mai puțin, însă noi îți vom oferi toate informațiile de care ai nevoie.